УВАГА!
Будь ласка, перевіряйте комплектність і відповідність моделі та розміру матраца Вашому замовленню. Якщо Ви не впевнені у виборі матраца – не розпаковуйте його, оскільки після зняття заводського упаковання матрац вважається таким, який був у використанні та ПОВЕРНЕННЮ чи ОБМІНУ НЕ ПІДЛЯГАЄ! Гарантія на матраци: основа та наповнення згідно З ГОСТу 19917-93.
Загальна інформація:
Матраци, пружинні чи безпружинні - це м'які елементи меблів, призначені для сну або тривалого відпочинку в положенні лежачи. Виріб деякий час після зняття заводського упаковування може мати характерний запах матеріалів, з яких виготовлений матрац. Такі матеріали, як кокосова койра, латекс, кінський волос, морські водорості, овеча чи верблюжа шерсть можуть мати природний специфічний запах. Це не є причиною для звернення за гарантійним обслуговуванням.
Виробник залишає за собою право без повідомлення споживача вносити зміни в конструкцію виробів для поліпшення їх технологічних і експлуатаційних параметрів. При цьому якість матеріалів залишається незмінною. Вигляд виробів може незначно відрізнятися від представлених на фотографіях.
Претензії щодо якості матраца пред'являються тільки в письмовому вигляді за наявності оригіналу товарного чека (накладної) і гарантійного талона. Заміна чи ремонт виробу з прихованими дефектами проводиться тільки після експертизи виробу, що підтвердила провину виробника.
Під час отримання замовлення ретельно перевіряйте номер накладної, свої персональні дані, стан товару, кількість та комплексність, акуратно відкривайте пакет. У випадку розбіжності маркування та номера замовлення одразу телефонуйте нашим операторам для уточнення інформації щодо відправки. Якщо у Вас виникнуть претензії до цілісності чи стану замовлення, складіть акт з представником компанії перевізника і Вам відшкодують збитки. У разі неотримання та/або відмови клієнта від отримання неушкодженого товару на Новій пошті клієнт зобов'язаний оплатити вартість доставки товару в обидві сторони.
Не підлягають гарантійному обслуговуванню вироби:
- пошкоджені внаслідок непередбачених обставин (стихія, пожежа, побутові фактори тощо);
- пошкоджені внаслідок недотримання покупцем правил транспортування, зберігання та експлуатації;
- з наявністю механічних пошкоджень, розривів, забруднень на облицювальній тканині;
- з дефектами, отриманими внаслідок потрапляння чужорідних предметів, рідини чи комах всередину виробу;
зі слідами стороннього втручання чи самостійного ремонту.
УВАГА!
Скручені матраци (ролл-матраци) після відкриття упакування повторній скрутці не підлягають. Матраци належної якості, виготовлені за індивідуальними нестандартними розмірами та/або індивідуальної/нестандартної форми, обміну чи поверненню не підлягають. У разі відмови клієнта від отримання неушкодженого товару на Новій пошті, клієнт зобов'язаний оплатити вартість доставки товару в обидві сторони.
Гарантійні зобов'язання, правила обміну та повернення:
Вся продукція, що купується в інтернет-магазині "Matras Mafia", супроводжується гарантією від виробника (окрім аксесуарів: подушок, наматрацників, підматрацників, постільної білизни). Кожен виробник меблів встановлює свої терміни гарантійного обслуговування на виготовлену ним продукцію. Перевірка цілісності товару проводиться в присутності покупця і кур'єрів в момент доставки. Претензії до зовнішнього вигляду товару після відходу кур'єрів не приймаються. Гарантійне обслуговування здійснюється за умови дотримання покупцем всіх правил експлуатації, встановлених виробником. Обов'язковою умовою гарантійного обслуговування є пред'явлення гарантійного талона та товарного чека (накладної).