Передоплата товару
-
0-100% – товар в наявності.
-
10-50% – товар під замовлення.
-
100% – індивідуальне замовлення.
Способи оплати
-
Готівкою (в нашому магазині).
-
Безготівкове перерахування на поточний рахунок.
Важливо!
Перед оплатою на сайті, будь ласка, уточніть у наших консультантів наявність обраного товару (модель, розмір, колір тощо) та терміни доставки. Зверніть увагу, що кошти за нестандартні вироби НЕ ПОВЕРТАЮТЬСЯ. До нестандартних товарів відносяться матраци нестандартних розмірів, яких немає на сайті, а також індивідуально виготовлені меблі, зокрема ліжа, дивани-ліжка створені під замовлення клієнта.
Увага!
Клієнти, які використовують послугу «Повернення коштів» (оплата при отриманні), додатково до вартості замовлення оплачують послугу післяплати – це кошти, які стягуються компанією «Нова Пошта» за зворотню відправку грошових коштів відправнику.
Власна служба доставки
- По місту Житомир - до парадного входу БЕЗКОШТОВНО.
- По області - до місця призначення.
Самовивіз
- Безкоштовна доставка на наші магазини та склади.
- Оплата вартості замовлення на місці.
Доставка перевізниками
Нова Пошта: здійснюється по Україні в регіони, де немає наших представництв. Доставка матраців БЕЗКОШТОВНО.
Важливо!
Послуги доставки перевізником Нова Пошта оплачує клієнт. Вартість доставки іншими перевізниками Ви можете дізнатися, звернувшись до служби підтримки необхідного Вам перевізника. Відправка замовлень перевізником Нова Пошта здійснюється виключно після передоплати замовлення (від 10% вартості замовлення). У день відправлення замовлення Вам відправляється смс-повідомлення з номером накладної на вказаний Вами номер мобільного телефону. Весь товар, який відправляється перевізниками, обов'язково страхується. Матраци (крім вакуумних упаковок) є великогабаритними товарами та відправляються тільки на вантажні відділення перевізника.
Під час отримання замовлення ретельно перевіряйте номер накладної, свої персональні дані, стан товару, кількість та комплексність, акуратно відкривайте пакет. У випадку розбіжності маркування та номера замовлення одразу телефонуйте нашим операторам для уточнення інформації щодо відправки. Якщо у Вас виникнуть претензії до цілісності чи стану замовлення, складіть акт з представником компанії перевізника і Вам відшкодують збитки. У разі неотримання та/або відмови клієнта від отримання неушкодженого товару на Новій пошті клієнт зобов'язаний оплатити вартість доставки товару в обидві сторони.